Woopsi!

Heej allihopa!
Har varit lite dålig på att uppdatera :P , men jag har helt enkelt inte haft tid!
I helgen så var det ju sittning med alla kostvetare och dietister, sjuukt kul!! Hade sån j**la träningsvärk när jag vaknade i lördags = dansade hela kvällen typ!
I lördags på kvällen så drog jag och zigge hem till Sofia där vi åt middag, hade knytis med massa kompisar! Och det fanns väldigt mycket mat att välja på, piroger (4 sorter), pizza (2 sorter), quesadillas, sallad, bröd, potatisallad, tzatsiki, chockladmufins och kladdkaka med vispgrädde!! Mums!
Och igår så städade jag mitt rum, hade Resident evil marathon (kollade dock bara på två filmer), handlade och tränade! Jag har ju börjat att jogga med Zigge, går sådär bra, för jag kuttar mest och inte joggar :p Måste lära honom att sakta ner lite!
Så det är väl typ hur min helg har sett ut.
Idag ska jag plugga NNR och energi och sen klockan 15.00 ska jag jobba för första gången på mitt nya job :) Ska gå runt på nån introduktion så jag lär mig allt och skriva på massa papper såklart :p Men det ska bli hur kul som helst! Berättar mer när jag har slutat!
Soo long suckers!
Jessica
Lite bilder från sittningen, mer kommer sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback