Wet dog..

Hej på er alla!
Det blev ingen mega update :s men jag har haft grymt mkt att göra, mer än vad jag hade trott!
Men nu är alla tentor skrivna så igår var det första dagen på lääänge som jag kunde njuta av och inte tänka på plugget! :) Så det blev sushi och en fika på stan med Elin!
Om några timmar så ska jag gå iväg till campusängarna och träffa höstens nollor (sjuukt kul) så de närmaste två veckorna kommer bestå av så mkt roliga saker!
Sen så har jag dessutom två arbetsintervjuver på g, en på torsdag och den andra ska jag få veta snart. Båda jobben verkar grymt sköna och kommer defenitivt passa mig :)
Apropå (vilket konstigt ord) rubriken så har jag varit tvungen att duscha Zigge och han tyckte inte precis om det :p
Men nu ska jag kolla på ett avsnitt av Game of thrones och sen blir det väl till att städa och TAGGA inför ikväll!!
Love and stuff // Jessica
image341
Passande bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback