My weak prayers are not enough to heal!

Sitter och tittar ut på en blåsig och regnig värld..
Känner mig lite nere just nu, men det kommer nog gå över snart!
Idag håller de på att fixa med vår inglasning till balkongen :) Jag vill köpa massa fina och mysiga prylar dit ut.
Så kan man sitta där på senhösten och dricka te å mysa!
Dock är det lite jobbigt, för jag hade tänkt att städa idag. Men det pallar jag inte när tre st byggjobbare kollar på :p
Lite senare idag så ska jag till campusängarna igen och möta upp våra kära nollor! Det ska bli awesome kul!!
Hörs senare, ska plugga lite kemi nu!
Peace out // Jessica
Kanske lite överdriven bild och väldigt svårt (dyrt) för oss att göra! Men sån här feeling vill jag ha på balkongen!

Kommentarer
Postat av: VelourVenus i egen högfärdig person

SV: Tack! :) Men de där tavlorna är verkligen supergamla (alltså, de du kommenterade), jag målar inte riktigt så längre, men man tappar ju sällan uttrycket ;)



Ja, den balkongen var verkligen inte illa! Den känns liksom lite meditativ :)

2011-09-08 @ 23:26:00
URL: http://velourvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback