Fattiga riddare!

Jag har aldrig gjort fattiga riddare och av nån konstig anledning så var jag sååå sugen på de idag. Så efter morgonpromisen med zigge så blev det fattiga riddare och de vart faktiskt goda!! Sen har jag kollat på två matrix filmer idag, den tredje kollar jag väl på snart!
Sammanfattningsvis en slappardag! Hur skönt som helst :)
Igår så var det tänkte att vi skulle ha picknick, men det spöregna och åskade så vi hade picknick på balkongen med några awesome nollor :)
Sen runt 7-8 började det droppa in massa sjukgymnaster, Madsen hade bjudit in hela sin klass och minst halva var här iaf :p Så det har varit fest två dagar i rad, i fredags var vi hos Karin, Julia och Jossan. Det fanns jelloshots och alla var klädd i rosa, haha helt awesome! Bilder kommer sen! Men ni får en bild iaf på mina riddare ;)
Hörs senare
Love Jessica
Har fixat så vi får DN på helgerna, toppenbra så man hänger med lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback