Förkylningstips!!!

Herreminskapare va det var länge sen jag gjorde ett inlägg.. Men det blir ju så ibland, jag har inte haft ett liv på typ 2-3 veckor. Har pluggat och jobbat hela tiden, yeah :p Så jag har inte haft tid att skriva.
Så nu när jag har blivit dunderförkyld så tänkte jag att det kanske var dags att börja skriva igen!
Men först och främst, GE MIG TIPS PÅ FÖRKYLNINGSKURER!! Snälla :)
Idag så ska jag bara ta det lugnt, kolla på film, dricka te, gå promis med Zigge och så måste jag åka och handla. Kylskåpet står och gapar efter mat!! Och eftersom jag har blivit Ica student kund så har jag fått lite gåvor (haha lol), pasta, glass, förvaringsburk och disktrasor. Så snart blir det Ica maxi!
Hörs lite senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback