En gyllene tid!

Snart är det JUL!!!! :) längtar som en galning och eftersom jag är en julgalning så har jag redan inhandlat mer än hälften av alla julklappar jag ska fixa i år. Åhh, jag längtar!!!
Men nog om det.. jag är ju sämst på att uppdaterar. Så jag tänkte försöka igen. Får se om jag klara mig fram till jul :p
Jag har precis ätit frukost, scones, smoothie och te, så nu är jag på megabra humör! Ska plugga lite, gå ut med zigge, slå in julklappar, jobba och gå å se BREAKING DAWN idag :D
shiit vad jag har längtat efter dem sista filmerna!!! Och idag ska jag se näst sista :o kan knappt fatta det!!
Ska gå och se den med Madde, det kommer bli awesome!
Men nu måste jag plugga...
Pussar


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh jag vill också se dem :) får nog bli i helgen eller så!! :) pusspuss sötis

2011-11-17 @ 13:28:49
URL: http://hellonewyork.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh jag vill också se dem :) får nog bli i helgen eller så!! :) pusspuss sötis

2011-11-17 @ 13:29:06
URL: http://hellonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback