Wash my world...

Usch och fy vilket väder!! Det är verkligen en dag för massor med filmtittande.. men såklart har jag plugg att göra också! usch och fy vilken tråkig uppgift!!  ska ta mig i kragen och göra den snart, snart, snart :P
Men min helg har varit megabra!!
I fredags blev det skräckfilm med madde och massa mys!
I lördags tittade en liten Lollo förbi (en dag tidigare :) ) och då åt vi mysigaste frukosten med scones, bacon, scrambled eggs och baked beans!! mums!!! Sen bar det av mot  mysiga obbola till Julia och Jossan.. Satt och svullade i oss tacopaj, sallad, piroger, qusedillas, grekiskt bröda, chokladtårta, browines, sockerkaka, banabread, cookies och massa mer!! Snacka om att vi är tjockisar :p
och igår så var det mest bara chilldag, men kvällen avslutades på All star med mega god mat och woonderbart sällskap!! bajs att vi kom två, usch och fy vilken dålig match!
Så där såg min helg ut!
Ska ta mig i kragen nu så gubben kan gå! Over and out Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback