Oförglömliga Bequia!

Nu har man varit hemma ett tag, kom ju hem i onsdagskväll.. Men jag har inte hunnit uppdaterat ännu, skämes!
Så hur var Bequia?!?!
Det var helt underbart, bada, sola, snorkla, chilla, simma med sköldpaddor, valslakt och besöka inspelningsplatsen för Pirates of the caribbean!
Det hände jätte mycket roliga och intressanta saker så jag tänkte att bilder är bästa sättet att visa det på, fast ännu så har jag inte alla bilder.. Carro skicka resten!!
Poolen :)
Stranden nedanför huset
Flygplats bilder, London, Barbados och Bequia
Det kommer fler bilder, tog hur mååånga som helst! Men nu ska jag springa ner till tvätten och sen blir det en promis och lite plugg! Sen kan ni får höra om min awesome helg :)
Chaooo så länge // Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback