Livsmedelvetenskap, näringslära, mikrobiologi och folkhälsa

Har kommit på att jag kommer ha 4 tentor på en vecka :O tre är omtentor eftersom jag var bortrest och en är första gången tenta.. får se hur det kommer gå..
Så jag bestämde mig för att vara duktig och har gjort en pluggplanering.. enligt den har jag inte så mycket tid till annat :s men till något roligare Helgen som var:
Hade 3 underbara dagar med Umeflickorna!!
Fredags: Mässa, KBC-huset, femkamp, pastasallad, corona = bättre än vad jag hade väntat mig!! woop woop
Lördags: Städa, fika med Oscar, förfest, finsittning på Rex, max = helt wonderbart, det fanns bara snygga människor på Rex och maten var grymt god, dansgolvet helt ok men bäst av allt var sällskapet.TACK TJEJER!! :)
Söndag: Städa, chilla, film, kvartersmöte, ben occh jerry's, film
Kort och gott den bästa helgen på länge uppe i Ume!!
Och nu till helgen kommer Lovisa, fast mer om de senare!
Love and stuff Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback