Det haglar i MAJ :o

Det haglade och snöade nyss.. trodde att våren hade kommit men ack så fel jag hade!
Men jag var ändå tvungen att köpa en vårjacka, så den kommer väl om några dagar och då jäklar ska det vara fint väder!! Det blev också ett par ballerina skor, blommiga, hur söta som helst!
Snart är det kostbollen :) så då är det fest fre, lör och sön (kanske).. men jag måste fixa ett par skor till sittningen. Tänkte nämligen ha min långa svarta klänning och då måste jag piffa upp det lite med ett par snygga, ashöga, högklackade skor!!!
Nä, nu blire en kopp te och skriva av åhörarkopiorna.. Hörs senare
Kisses and stuff, you know :P
Min kära (halv)syster fyller 19 år idag!! Stort grattis Ylva :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback