Champange blanc de blancs

Asså jag vet inte vad som har hänt med mig på sistone, har verkligen inte hunnit skriva i bloggen och dessutom har jag typ inte haft nåt mega intressant. Fast jag skulle kunna skriva om Zigge men då måste jag väl byta namn på bloggen eller nåt sånt.
Iaf om man ska summera allt som har hänt så åkte jag till Sthlm i fredags.
Så i fredags tog jag det bara lugnt hemma hos papi och fick sällskap av Lovisa. Vi åt goaste middag bestående av kött i mängder (måste ha kött fast det är mindre bra för miljön), sallad, stekta skogschampisar och nån tomatkompott som var mega god :D Och så fick vi jättegott vin till allt!!
I lördags vaknade jag typ halv sex av en kissnödig Zigge och sen var det rätt kört att somna om igen för Hugo var vaken och när han såg mig så var det bara att börja leka med hans bilar (snääälaa essica, snälllaaa leka med bilar?)
Men det gjorde inte så mycket, har saknat honom grymt mkt! Och under förmiddagen var jag/lovisa och carro barnvakter/hundvakter = fullt hus kan man lugnt säga :P
På kvällen drog jag till Hanna, för där var det fest :) Så träffade alla sötisar (Jenni, Fredrik, Hanna, Thomas, Jonte, Ivan, Henke (och två tyskar))
I söndags så chillade jag lite, åkte till min farfar för att han fira sin födelsedag och innan dess åkte jag och systeryster och shoppade lite i centrum! Sen blev det mys och film med systeryster...
På måndag bar det av till mami och sigtuna!! Åt mysmiddag med nästan hela sigtunafamiljen (ylva och erik var inte med ), det blev fisksoppa med saffran MUMS!!! Sen var det typ sovdax...
Sen på tisdag var det hel dag med mami :) sen var det bara att åka hem (lite blandade känslor)
Så nu är jag hemma och har blivit sjuk (hugo och axel smittade mig), ska försöka bli frisk så fort som möjligt
Chaoo så länge, ska kirra hemtentan nu i mat och vin :)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback