Nu blir jag säkert kär i dig, precis vad man kunde väntat sig :)

Vet inte vart jag ska börja..
I fredags var vi, Carro, Madde och Mooi, på bio och såg The rite.. Den var helt okej, hade väl lite högre förväntningar.. enligt mig var den inte riktigt en skräckfilm. Lite mer åt thriller/mystery hållet :p
Sen efter bio var det bums i säng, både jag och Carri var megatrötta :p
Vaknade tidigt lördagmorgon för att skriva en tenta, såklart! Sen var det bara att springa till bussen, Carro stod och väntade vid busshållsplatsen med en färdigt packad väska full med hundsaker och litet picknick :p
Sen kom vi fram till Zigges familj och pratade lite, jag fick skriva på lite papper och så fick jag lite infopapper.. Sen 17.55 tog vi bussen tillbax till Ume med Zigge i famnen :D
Han var hur lugn och gullig som helst, antigen sov han i Carros famn lr i min...
När vi kom fram så snabbköpte jag sushi till mig å Carro, så det blev sushi och dumplings till middag..
Sen var nattinatti och det slutade med att Zigge sov i sängen mellan mig och Carran :p
Här kommer lite bilderpå sötnosen, just nu tittar han på mig från sängen och tycker väl att jag ska dit å gosa med honom :p
Sötis :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhhh jag dör vad söt han är;) /Lisa klassen

2011-03-06 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback