Easy A...

Har precis kollat färdigt på filmen Easy A och den va grymt bra.. 5 av 5 toasters! Helt stört hur rykten kan spridas och hur lätt vi tror på sånt man har hört i 2:a, 3:de hand! Jag lärde mig i grundskolan och av mina föräldrar att vara kritisk mot sånt man hör som inte kommer direkt från the source.. Människor tror inte på allt ni hör och ser eller tänk iaf efter innan ni gör det!! Sen har jag också lärt mig att man måste alltid tro det bästa om folk och alltid försöka vara positiv.. Det är svårt, men keep on going!!!
känns som värsta flowerpower inlägget så får väl avsluta det så här:
Massor med kärlek till er alla och slängkyssar // Jessica
Sån här bil ska jag skaffa när jag bli stor!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Easy A är grymt bra, och hon är så rolig! x) Älskar henne <3 Älskar klippet när hon sjunger till "Pocket full of sunshine", haha vem har inte varit med det x)

2011-03-09 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback