Darker age

Hejhej alla små troll! Carro som skriver men vet inte varför jag skrev små troll, aja what evaaa.
Ligger och lyssnar på älsklingarna Panic! At the disco och chillar för fulla muggar. Efter middagen gick jag ner i värsta matkoman och nu pallar jag typ inte ens ställa mig upp och jag har världens värsta mensvärk. Hehe, inte så jätte bra kanske men men, life's a bitch...

Håller på att kollar på iPhone 4 på blocket, har varken pengar eller lust att köpa en från buiken (7000 spänn halar man ju inte upp ur fickan bara så där.) dessutom har jag kommit fram till att jag kan köpa så många fler skal till den än om jag hade köpt för fullt pris.



Snart i min hand?? Mer på min blogg -------->

Men det var egentligen inte varför jag skulle uppdatera utan jag skulle säga att nu är jag back on track. Det första jag ska göra imorn bitti är att gå på power walk, sedan ska jag en halv grapefruit till frukost. Sen fixa min gharderob, uppdatera bloggen,läsa lite osv.. och sen ska jag göra situps och armhävningar, ja ni fattar...! Uppdaterar imorn om hur det gick med lite roliga bilder.
Puss från Carro till alla er men speciellt Jessiii Ätticka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback