Count on me!

Det är typ vår ute :D fåglarna kvittrar, solen skiner och värmen en när man skuttar omkring och trallar på en låt :p
Skippa sista delen så vet ni hur det är idag!! DEt är helt underbart väder kort och gott!!!
Har slutat skolan tidigt, så nu har jag precis tryckt i mig lite pölsa med stekt ägg.. mums.. nöthjärta :P
Sen blire till att plugga och sen ska jag åka och kolla på en bur till ziggelusch (troligtvis så köper jag den)
Men nu tillbaks till pluggandet :p
Love // Jessica

Kahls gör goste kaffet i Umeå!! Mums :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej sötis! :) Ja, helgen var toppen! Vi måste vekligen skypa snart. Jag tror jag vet, eller jag VET vad det är du vill säga :D Jag har ockås en sak jag måste säga! LOVE <3

2011-03-01 @ 16:42:12
URL: http://hellonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback