Can't belive it!!

Idag har jag stått och bakat bröd hela dagen :o.. Det var grymt kul, men shiit vad varmt det blev i lokalen! Alla i gruppen bakade ett sats börd var, blev väl typ 20 limpor och massa småbröd... Och självklart fick man köpa hem, så just nu sitter jag å tuggar på Marias och Karins valnötsbröd!! Mumsigt gott, bra gjort tjejer!! :)
Och på spisen står en laxsoppa (igen) och puttra och nere i tvättstugan tvättas det för fullt :p
Känner mig lite vuxen idag..
Imorgon blir det potatis på schemat :) Jag ska göra raggmunk, franska rårakor och potatisbullar.. Det ska bli intressant.. Får se om jag lyckas med rårakorna...
Men nu måste jag springa och kirra tvätten.. Soo long suckers :p
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback