Boys will be boys..

Vaknade imorse av att Zigge gick runt på mitt huvud.. mindre skön känsla. Sen när såg att jag var vaken blev han jättebusig och började leka med mig och sen var det bara att gå ut med honom, men såklart kissade han typ 5 min efter att vi hade gått in... Så nu kommer jag vänta ett bra tag innan han får gå ut så han är riktigt kissnödig och måste kissa ut :p
Idag ska jag börja vänja honom med att vara själv, håller tummarna för att det ska gå bra.. För imorgon måste han vara själv ett tag :( Fast Madde är hem en stund också så det är bra...
Just nu är det rätt chill i skolan, det är awesome skönt.. inge stress!!!
Så ska springa iväg lite senare och köpa en semla :) MUMS, det sooom e så GOTT!
Jag älskar verkligen semlor och nån gång måste jag ha semleätartävling, undra hur många jag kan äta ;P
Men ska plugga lite nu, så tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback