Strawberry cake!

Tänkte ha skrivit igår, men jag orkade inte..
Först så vaknade jag klockan FEM av att Zigge står och morrar mot vägen :s
Men jag somnade om efter ett tag, men det var lite obehagligt! Speciellt i det här gamla huset!
Sen när jag vaknade på riktigt så åt jag smarrig frukost med mamma och sen åkte vi och handlade!
Klockan 13.00 började jag jobba och det var mycket roligare än första dagen! Men det hände inte så mycket, det var lite lunchgäster, men framåt 19-20 tiden så kom det fler gäster, så då gjorde jag några förrätter men ,mest stod jag och gjorde efterrätter!! Sen preppade jag lite också!
Vid 21 cyklade jag hem (jag cyklar 1,5 mil om dagen, kanske inte låter mycket, men sen står jag också upp hela dagen!)
När jag kom hem så var Bosse, Astrid och Sasha här (Fredriks släkt) och Bosse fyllde år igår och Astrid hade nygligen fyllt. Så vi firade dem och jag och Arvid gjorde mega godtårta!
Recept till mega god tårta :
1 paket choklad tårtbottnar (kan göra egna)
1 paket jordgubbar som du delar i mitten
God jorgubbsylt
Vaniljkräm
Vispgrädde
Sen får man ta så mycket man vill ha av varje sak och det blir självklart godast om man göra alla ingredienserna själv, men det hade inte vi tid med igår :( men tårtan blev jättegod i alla fall!!
Nu ska jag gå ut och sola :) Hörs sen // Jessica

Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig sötis! :) Va kul att det var roligare på jobbet nu iaf! Hoppas verkligen att du kan komma ner till sthlm under den helgen jag har min fest dvs 1 okt. Veronica trodde att hon kunde komma iaf, för hon skulle hem till sin födelsedag också! :) Älskar dig <3

2011-07-10 @ 07:10:38
URL: http://hellonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback