Kåfalla 2011

Shiit, vad längesen det var jag skrev.. Har verkligen inte hunnit! Har varit överallt känns det som.
Men ni kan få en snabb uppdate :
1 juni = slutar skolan
2 juni = åker hem
4 juni = åker till Gotland på arbetsintervju
6 juni = åker hem
7-17 juni = jobbar på makalös och går på studentmottagningar
20 juni = Åker på konfaläger :) Firar midsommar där.. Lär känna helt mega underbara människor!! Ett av de bästa lägrena jag har åkt på!!! Ville inte åka därifrån, fast jag saknade självklart alla här hemma!
3 juli = kom hem sent igår
4 juli = åka till Gotland och börja jobba!!
Sen var jag ju i Åre helgen innan jag slutade skolan.. Men nu ska jag bara silla och jobba på Gotland! Det kommer bli mega nice och sen ska jag träffa massa kompisar!! Woop woop!!
Nu måste jag fortsätta packa och tvätta, hörs när jag har kommit fram till huset!!
Världens mysigaste gäng!! Kåfalla 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback