Gotland is da shiit!!

Haloo!!
Ligger i min (Carros) stora säng på gotland, ska snart kolla på en film.. För jag är ledig imorgon.. :)
I alla fall, Idag var det min första dag på jobbet :) och det gick faktiskt bra! Gjorde en cesarsallad och några silltallrikar! Sen kollad jag på för att se hur dem andra maträtterna såg ut, för jag måste ju kunna laga allt!
Jag fick också baka bröd och havreflarn.
Så summasummarum så funkade de bra, men enligt schemat sak jag vara själv på torsdag i två timmar :o vet inte hur det kommer gå..
Ska kolla på nån Star Wars film nu!
Sov så sött och vakna gött :p // Jessica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-12 @ 23:10:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback