Art Moderne Et Contemporain

Sitter och kollar på c/o segermyhr.. och snart blir det filmmys med mamma!!
Jag är helt död i kroppen, har jobbat sen i torsdags! Står ju typ upp 8-10 timmar om dygnet och så cyklar jag till jobbet.. Så det börjar faktiskt att kännas i kroppen! :p Men jag börjar klockan 16.00 imorgon, så jag kan vila ut lite :)
Idag åkte Fredrik, Erik och Arvid hem, så nu är det bara jag, mamma och Zigge som är kvar på Gotland... Kommer vara själva till på torsdag. Och så jobbar vi om varandra hela tiden, hinner ju typ aldrig ses. Fast jag ska försöka bli ledig på torsdag så ska jag och mamma åka in till Visby och shoppa, fika, bara silla runt!! Det ska bli asnice!! :)
Nu blire te, kakor och film!! AdIoS!!
puss// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback