Kan man laga kött i brödrosten?

Och så har man köpt ett köksbord också!!
Så imorgon har vi ett helt fungerande kök :) Ska bara få hem det.. kommer nog inte orka bära det enda från ålidhem liksom.. så måste fixa bil!
Sen ska jag jobba och hämta ett strykjärn imorgon, så det är fullt upp hela tiden!!
Iaf nu ska jag berätta om helgen som var..
Det började med att jag och pappa åkte in till centralen och skulle ta tåget, men det var ju självklart sent en timme.. sen blev det på något mystiskt sätt försent hela 7 TIMMAR!!! :O SJ asså.. vi lever i Sverige och i Sverige finns det konstig nog snö!!
Iaf, eftersom det var försenat så fick vi hoppa av vid vännäs istället och där höll bussen på att fastna i snön.. ofcourse liksom!!
Men vi kom till slut fram och då tog vi det lugnt ett tag..
Sen var det bara att börja flytta, så hela fredan och lördan körde vi flyttlass, vi flyttade även Maddes grejer..
Och så åkte vi runt och köpte massa grejer som vi behövde..
På fredag kväll var vi alla jättetrötta så det blev inte så sent.. För jag och Madde skrev tenta på lördagsmorgonen.. Inte lika kul.. men men jag vägde upp det med att bjuda pappa på fin middag på Rex inne i stan.. Mega god mat!!
Sen på söndagen så köpte vi lite mer saker och så var det ju typ snöstorm här, så det var lite svårt att köra bil :p
Så summa sumarum allt blev flyttat och vi börjar få ordning i lägenheten!!
Helt preffa liksom!!
Kärlek i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback