Snart, snart, väldigt snart fyller jag år!!

Det är helt stört hur mkt jag längtar till Torsda, inte bara för att jag fyller år och äntligen får öppna mina paket från Malin (jag har inte rört dem malin :D ) Men sen kommer ju Avid och Tedds.. och jag har inte träffat dem på ett bra tag!! Ska bli mega nice att bara chilla med dem en hel helg :D Och sen kommer min Pandaboy hit på freda morgon :D:D
Åhh, vill bara att det ska bli helg!!!
Snart ska jag och Johanna på möte med hyresrättförening och fika med alla grannar.. och sen blir det att tvätta, ser sådär framemot det.. Men men, jag kan ju inte springa runt naken.. lr???
Sen blir det faktiskt lite plugg till tentan och så ska jag skriva min första uppgift i mat och vin kursen!!
Så sooo long suckers så hörs vi sen!!
Love and stuff // Jessica

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah va bra sötis! :) Hoppas du blir glad (eller jag vet att du kommer bli det) Kan du skypa på torsdag runt 7 tiden eller så, så man får säga grattis :D Pussar <3

2011-01-25 @ 20:56:06
URL: http://hellonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback