Ny lägenhet!!

Snacka om att jag har haft fullt upp sen den 23 dec!!
Jag har så mkt att berätta så vi börjar från början!!
Flög till Gotland den 23 dec och så blev det en lång mellanlandning på Arlanda.. Så Pappa och Pernilla + alla barn åkte ut och åt lunch med mig!! Dundersnällt av dem!!
Sen när jag hade landat på Gotland kom mamma, Carro, Jimmy och Fredrik å hämtade mig!!
Det var skit mycket snö på gotland och det såg sagolikt ut när vi körde in på gården!!
Sen blev det Julafton och då kom hela Fredriks släkt och firade med oss, supergo mat och jättemysigt!
Och så fick helt fantastiska julklappar!!
Sen torsd den 30 dec så åkte jag och Carro färja tillbaka till fastlandet!
Sen blev det nyårsafton helt plötsligt :o
Så då åkte vi in till stan och shoppade och åt vår traditionella lunch på Grand!!
När vi kom hem så började alla laga mat och fixa, det resulterade i en tre-rätters middag:
Sparris/palsternacksoppa med parmesanflarn
Oxfilé med mumsig potatis och supergod sås
Två sorters chokladmouse, chokladtarte och saffranspannacotta med rårörda bär på toppen!!
Jag gjorde självklart efterrätterna med hjälp av Carro!!
På nyårsdagen åkte vi till landet och tog det lugnt, snacka om att jag behövde det!!
Badade bastu, bubbelpool och åt massa god mat (dels min hemgjorda pizza :D)
Sen på tisdagen åkte vi hem och då träffade jag kompisar i massor.. det var typ det enda jag gjorde från tis- tors!! Helt underbart att å träffa alla igen!!
Och på torsdagen åkte jag och pappa tåg till Umeå!!
Men hela den resan och flytten får jag skriva om senare!! Annars kan den här texten snart räknas som en novel :p
Hoppas ni inte har blivit allt för arga på mig att jag inte har uppdaterat på ett :p
Men nu ska jag börja igen och berätta allt om mitt nya liv på ÖBACKA STRAND!!!
Så att sammanfatta allt jag har skrivit är kort och gott
Livet leker och det är helt underbart!!! :D
I LOVE IT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback