I det blå...

Snacka om busy helg!! Och vi som skulle ta det lugnt.. :s
Så i fredags kom några pojkar över och så satt vi och drack alkoholhaltiga drycker..
Och i lördags så gick jag och Madsen på stan och kollad i massa affärer och så hämtade jag mina paket från H&M och Ellos! Sen kommer jag inte ihåg så mkt mer..
I all fall, i söndags så gick vi upp bajstidigt och åkte till Ikea!! Vi stannade till i Härnösand och hälsade på Johannas släktingar och fick goaste frukosten :)
Sen va vi typ på Ikes i 4 timmar :o och jag fick min garderob billigare och så fick vi in alla våra saker i bilen så jag slapp betala frakt :) Så jag var typ mega lycklig när vi åkte från Ikea.
Sen stannade vi och åt på BK, har inte ätit där på typ 7 månader :o Så jag blev ännu gladare!!!
Och sen när vi kom hem så var det bara att börja montera alltihop!! Yeah.. not!!
Så nu börjar lägenheten börja likna ett hem :p
Love and stuff!!
Inte snyggaste bilden, men här är min underbara och
billiga garderob!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback