Det är så tyst nu... förutom byggarbetarna som låter!!

Har precis varit i skolan och skrivit färdigt projektplanen!! Grymt skönt att bli av med den!! Nu är det bara att plugga till tentan på lördag, igen! Känns som jag har tentor hela tiden :p Vilket jag har, men va ska man göra?!?!
Nu har Jenni åkte hem, hon åkte kl 9 imorse :( Känns konstigt att dem kom och hälsade på hemma hos mig i Umeå, nu fattar jag att jag har verkligen flyttat...
Fast jag trivs så underbart bra här så jag skulle inte byta bort!! Men man känner sig så kluven, kan inte alla bara bo här så är alla mina problem lösta :p
Idag blir det äntligen Body combat med Madsen!!! Ska spöa bort all min stress!
Hare så awesome!!!
Love and stuff Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback