These girls fall like dominoes....

Snart bär det av till mitt första kvartersrådsmöte :o spännande!! Hoppas alla är trevliga och jag hade ju tänkte baka nåt till mötet men då kanske alla tror att man vill smöra lr nåt!! Men nästa möte får jag baka nåt gott :)
Imorgon ska Lollo åka hem :( fast hon har iaf varit här ett tag så det känns som man har hunnit catcha up med typ allt :P men det känns tråkigt att hon åker innan det har blivit helg!!
Så vad händer i helgen?? Ingen aning, troligtvis kommer det folk till oss imorgon, fast jag känner mig fortf sjuk så jag kör på alkofritt imorgon!! Kan vara skönt med lite omväxling!!
Sen blir det nog emga mycket plugg, mikro, livsmedel och vin!! yiiipii!!!
Nää, nu måste jag föna håret!! Tjingeling så länge!!
LOVE Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback