Plopp, Bounty, cloetta, daim???

Igår var jag och Lollo och kollade på små söta valpar :) Helt underbara var dem, fast jag är så förvirrad!
Ibland vill jag köpa nån av dem och ibland inte :s Jobbigt värre!! Får fortsätta vara ute och kolla på blocket om det dyker upp nåt annat!!
OCh vet ni vad jag ska göra idag??!?!? Jag ska vara med på kvartersråds mötet :O Jag i kvartersrådet... Får se hur det går, vem kommer få den sista bullen jessica vs old ladys :P
Men men, ska iväg och jobba nu och det suger för Jessica =dunderdsjuk... Jag orkade inte gå till skolan idag, men jag vill verkligen inte ringa och sjukanmäla mig idag!! I'm too chicken for that!
Soo long lovers!!!!
Pusss Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback