Nu har mami åkt..

Ååå, helgen har varit undebarmysigroligfantastiskmegaawesome helt enkelt!!
Mamma kom ju upp och besökte mig över helgen :) Så i fredags när hon kom hem till mig hade jag och Madde gjort middag :) Det var megagott... lite hors d'oeuvre till förätt och sen blev det kött med sallad och trattkantarellsås..
Och några praliner till efterätt! MUMS!!
Sen i lördags gick vi upp tidigt (jag skrev en tenta) och åt goaste frukosten, sen bar det av mot stan :) Och så shoppade vi lite, jag fick min spargris från åhlens :D och lite kläder och anteckningsböcker!! Nödvändiga saker helt enkelt!
Sen åkte vi till Ica Maxi och shoppade mat till mig :) Så nu har jag mat i en månad framöver om inte mer :P
Och när vi kom hem så gjorde vi med, kyckling med sallad och sås och sen blev det ostar till efterätt med fikonmarmelad.. Mums igen!!
Idag så gick vi en lång promis och så fick jag massage av mamma, hon går ju en sån utbildning.. Så jag kommer få mycket massage i framtiden....
Men nu har hon åkt hem :(  Tråkigt!!
Fast nu måste jag springa och tvätta... soo long losers :P
Kärlek i massor Jessica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback