Mango är bättre än sex enligt vissa personer i min närhet..

Har precis slevat i mig lite av Johannas mango.. awesome gott! Fast det börjar alltid klia lite i halsen efter jag har ätit :( mindre kul!
Nu är iaf en uppgift färdig, bara en kvar tills imorgon... arghh!! Sen är det massa tentapluggande och matterm/ord som gäller!! Bajs vad mycket och det enda jag kan tänka på är Ziggelusch!! :) Längtar som en galning!!!
Måste köpa massa grejer, men jag har redan handlat mat till honom idag! Sen sak jag köpa koppel, halsband, burar (en i lägeheten å en man kan resa med), skålar, godis leksaker, borstar, saxar, schampoo, korg och säkert massa fler saker som dyker upp!! Kan bara tänka på Zigge.. men nu måste jag fortsätta plugga!!
Soo long lovers // Jessica
Zigge min sötis!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback