Find a light above the sea, cross your heart and follow me Imagine how it all could end, imagine how it all could be...

Har precis kommit hem från en liten promis, snackade med Carro typ hela tiden.. Jag saknar min systeryster! Men hon får väl komma och hälsa på snart :)
Sitter med min vinuppgift och känner att jag måste komma in i mitt skrivarflow, vilket jag fortfarande inte har gjort och jag började för typ 1 timme sen.
Måste bara tilläga att min dator har stängt ner sig 3 gånger, jag började skriva på det här inägget halv fem :P
Så nu ska jag skynda mig innan datorn kraschar igen :p
Tänkte börja träna igen i veckan, har känt mig allmänt dålig i typ 3 veckor så jag vet att det har varit dålig träningsuppdatering. Men det blir det ändring på :)
Ska bäda sängen nu och äta så vi hörs senare!!
So long lovers // Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback