Nu börjar det se helt okej ut...

Helt galet unnderbar helg!! :)
I fredags var jag på bio med Robin och såg I am number 4.. helt okej film, lite disney aktig men barnsligt funker för mig :p
Sen när jag skulle hem gick det inga bussar så jag bad Johanna hämta mig, awesome, så drog vi förbi max för Jessica hade glömt ätit middag (bra där)..
Och i lördags så blev de fest hos oss :) Zigge var hos Johannas föräldrar och det gick hur bra som helst. Det var som en liten övning inför västindien.
Iaf back to the party... det var grymt sköna människor här och det spårade inte ut på ett dåligt sätt.
Igår så fick jag Zigge tillbaks och så blev det Supernaturals maraton.. och pizza till middag, mums!
Men nu ska jag börja plugga för snart kommer Karin hit, så ska vi fixa ihop det sista med matkulturen :)
Love and stuff Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback