Dihydroxiacetonfosfat

Visserligen har jag inte guldfisk minne, men hur in i hela friden kom dem på det här namnet?!?! Jag kommer ju aldrig komma ihåg eller kunna stava rätt på det här :s
Som vissa kanske förstår sitter jag och pluggar metabolism.. men jag behövde ta en lite paus, ska snart gå ut med Ziggen oxå!
Nu tillbaka till boklistan..
Dag nio, en bok som jag trodde att jag INTE skulle tycka om men slutade med att jag älskar den =
Fördjupade studier i katastof fysik av Marisha Pessl
Lyssna bara på namnet liksom, jag fick den av Pernilla om jag inte minns helt fel och min första tanke var guuud va tråkig bok.
Men den är helt underbar, förvränger hjärnan och gör så att man måste vara med och fatta allt i boken, verkligen inte lättläst bok!! Men den är awesome!
Orkar verkligen inte skriva mer, så vi hörs imorgon!!
Chaoo and love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback