Woop woop!!

Jag skulle kunna hoppa och dansa.. för så mycket energi har jag! Känns det iaf som, fast om man känner sig svimfärdig när man går från sovrummet till köket så fattar man att det funkar liksom inte!!
Varför ska jag bli sjuk nu, pallar verkligen inte!! Det sög ju i torsdags att jag kände mig helt feberyrselillamående konstig i kroppen.. Pappa som är snäll och bjuder mig och Carro på Berns, där åt vi värsta dunder goa middag och så mår jag så dåligt att jag inte ens kan äta choklad fondue.. usch
Och sen åkte jag och träffade alla mina underbara kompisar (nästan alla) och dem trodde såklart att jag skulle vara party men ack va fel dem hade!! Tog sista tåget hem och va allmänt osocial för att vara mig!!
För att sammanfatta så tycker Jessica inte om att vara sjuk!! Så jag hoppas att jag mår bättre imorgon och isf blir det julpynta och mys med Madde och Johanna som gäller.. Can't wait :)
love and stuff Jessica
Fast jag är sjuk, är jag grymt sugen på sushi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback