The nightmare before christmas

Haloo!!
Det var ett tag sen jag uppdaterade :s sorry for that!!
Men jag var ju i sthlm i veckan och det var mega kul.. träffade mami, ylva, veronica och jenni!! Och självklart några till!! skriver om det mer imorgon..
Just nu mår jag bajs.. har blivit sjuk på kuppen så jag har inte ätit något på två dygn och jag har feber och ledvärk!! inte kul... så det har blivit film marathon.. har kollat på nightmare before christmas, resident evil 4, tekken, snövit, donny darko..
men nu tänkte jag rosta en macka och se om jag kan svälja den!!!
hörs sen
love Jessica

Kommentarer
Postat av: Malin

Nää stackare!! Hoppas du kryar på dig fort! Så då blev det inge tenta idag eller? <3 PUSSS

2010-11-27 @ 21:08:23
URL: http://hellonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback