Sunday!!!

Har precis kollat färdigt på filmen How to train your dragon, och den var helt awesome! Jag vill också ha en drake som killen i filmen hade... Tusan att dem inte finns på riktigt :p
Idag har det iaf varit en slapp söndag, var ju ute igår.. Vi var hemma hos Martin på fest och det var grymt kul, träffade helt underbara människor, det finns faktiskt det i Umeå :o haha, Vi hade skitkul och sen sov jag såklart hemma hos Madde.. Så det blev den sedvanliga dagen efter, när vi vaknade så gick vi och köpte pizza :D Megagott
Och så kollade vi på nya Robin Hood filmen, den var helt okej.. Speciellt att filmen handlade om hur legenden uppkom!!
Men nu har jag iaf kommit hem och kollat på film, pratat med Carro och såklart ringt Papi!! Det är farsdag ju och förra gången jag var nere till Sthlm gav jag han lite godsaker från Khals, som han fick i farsdag present!!
Men nu tänkte jag kolla på Star Wars episod 3 :) Så vi hörs imorgon, då blir det plugg och träning för hela slanten!!
Peace out
Jessica
En sån har drake vill jag ha i julklapp pappa!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback