Spinning och broccoli soppa

Första inlägget för min del...
Ligger just nu i sängen och kollar på en serie som handlar om Queen Elizabeth I, just nu tycker jag om kostymdraman. Så den här serien passar perfekt. :)
Men idag har jag varit i skolan nästan hela dagen, hade seminarium och lipid och aminosyra metabolismen och sen var det en föreläsning om digestion, vilket var väldigt intressant. Jag har börjat fatta varför vissa dieter inte funkar och varför andra funkar!! Kan ge lite tips sen när kursen är avslutad :)
Sen efter lektionen drog jag och Madde till IKSU och tränade spinning, skitskönt pass och grym instruktör... Efter det blev det bussen hem och så fixade jag ihop en broccoli -och gröna ärtsoppa. Den blev awesome och var lätt att göra... kokade bara ärtorna och broccolin med buljong och sen mixade allt!! Muma :)
Nää, nu tänkte fortsätta kolla på serien och sova lite så jag är pigg imorgon... För då ska vi dissekera grisdelar :s och sen blir det ett hårt bodycombat pass med Madelicious :)
Peace out!!
En gammal bild på mig och Jenni, men den passar nu för det är mycket snö i Umeå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback