Shatter me with Hope!

Jag har tänkt på en sak och det är att den här rubriken är så sann.. Speciellt för mig, jag har så många gånger blivit krossad av hoppet, hoppet att man för en gångs skull har hittat hem, att man hör hemma här och med dem här personerna. Men så har verkligheten plingat på och man har vaknat. Det svider så mycket mer när man hoppas och tror att det är något, men så visar det sig att allt var bara skit, att det inte betyder något, att man inte betyder något! En fråga till alla där ut, hur kan människor behandla varandra så här, hur kunde du behandla mig så här och varför lät jag dig...
Jag har iaf kommit fram till att jag ska fortsätta hoppas på godhet, på kärlek, för annars är det väldigt tråkigt och dyster värld vi lever i och det kan jag inte stå ut med.
Så jag ska hoppas och bli krossad av hoppet flera gånger om och det kommer vara värt varenda gång...
Nu till hur min dag har varit :p
Är helt utslagen.. vet inte vad som har hänt :P Idag var det lååång dag i skolan 9-15.30 med vitamin och fett föreläsningar, sen blev det afro dance med Madsen!! Det är så skönt att träna med Madde, hon är 120 % hela tiden på passen och det är så kul, för jag blir så jäkla motiverad av att se henne hoppa runt (man hoppar mkt på afrodance ;P) så då hoppar jag också runt fast inte i takt med dem andra :p
Sen kom jag hem och gjorde goaste korvstroganoff med majs såklart och nu ska jag nog gå och hänga tvätt och plugga lite på mineraler och vitaminer...
Imorgon blir det mer plugg, mer träning och jobb :)
Love and stuff Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback