Seg torsdag!

Har fortfarande dunkande huvudvärk.. Usch vilken dag det har varit idag!!
Skippade skolan för idag skulle vi dissekera gris saker, inte min grej så jag var hemma hela dagen...
och sen runt lunch kom den smygande.. huvudvärken... har legat helt utslagen hela dagen :(
Men var tvungen att åka och handla, så nu har vi iaf mat till torsda nästa vecka.. Jag och min rumskompis Johan har ju delad ekonomi och det funkar awesome bra!!
Idag orkade jag inte laga nåt jättesvårt så det blev quesadillas med kyckling och såklart min mega goda guacemole!! Sitter nu och kollar på halv åtta hos mig och får alltid massa inspiration till nya rätter när jag kollar på matprogram, vilket inte är så konstigt :P
Det blir iaf en tidig kväll idag, ska upp kl 6 för jag börjar kl 8 och sen efter skolan ska jag på jobbintervju :)
Peace out and Good night!!
xoxo Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback