Pluggpaus!!

Håller på att plugga som en galning, fast jag känner mig duktig iaf :)
Hade en liten plugg paus och då hann jag snacka med Lollo, Syteryster och Malin (via skype) Så jag och Carro har hunnit snacka om julklappar till familjen och släkten, vilket känns skönt.. Jag har ju inte precis den minsta släkten.. Endast familjen består av 11 pers med mig inkl!! :o Så man måste planera julklapparna i tid!
Man måste verkligen ha en liten paus i pluggandet annars funkar det inte, bli ju helt slut i hjärnan!! Men nu ska jag köra 110 % igen!!!
peace out Jessica :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så duktigt på att uppdatera :) Gillar att ha koll på dig nu! haha Miss u darling <3

2010-11-17 @ 02:10:24
URL: http://hellonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback