om oss

hejhej! mitt namn är caroline och jag är 13 år, fyller 14 den andra december (i år). den här bloggen kommer handla om mig och min syster jessica som är nitton och precis har flyttat upp till umeå där hon pluggar kostvetarlinjen. vi har en väldigt stark relation därför tog vi det båda hårt när hon flyttade. vi har båda ett mål - sommar 2011. vi ska vara åtminstone näst snyggaste brudarna på stranden och det måste vi göra något åt!  och vi tänkte, varför inte en tränings dagbok som båda har tillgång till? därför skapade vi denna blogg så vi ska kunna se varandras prestationer och peppa andra där ute som behöver hjälp. jag är själv lite överviktig och min syster är inte heller den smalaste så detta kommer att bli en riktigt utmaning för oss!
vi kommer att försöka uppdatera så mycket som möjligt, variation av nyttiga och goda recept, inspirerade texter, smarta köp, smarta tips - och självklart en massa texter om uttröttande men härliga tränings pass!
detta är jag (carro) i ett nötskal! jag skrattar heeeeeeeeeeeela tiden och mina kompisar slåss typ om att få vara med mig hehe... jag ligger oftast hemma i soffan och kollar på tv om jag inte träffar killar eller kompisar.
detta är jessica! den här bilden är ju i och för sig ganska gammal men ändå. hon är väldigt ofta ute och festar och träffar kompisar och sover borta.
så, vad har vi än så länge?  en soffpotatis som sätter sina vänner i första rum och ett party animal som sover bort dagarna? en utmaning, men utmaningar är ju tillför att vi ska klara av dem!

Kommentarer
Postat av: MADELCIOUS

tur att the party animal har sin pushande madde som får henne till gymmet sega dagar ;)

2010-11-10 @ 23:44:05
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback