Mycket om och men, men nu är jag i Sthlm!

Jag tycker att man ska göra så lite som möjligt för att påverka miljön så jag väljer oftast att åka tåget.. Men efter idag så är jag osäker!!
Först i Umeå var det försent med en halvtimme och sen när jag vaknade kl 6 och tänkte att snart är jag i sthlm så ropar dem ut i högtalaren att tåget är försenat med 5 timmar.. 5 TIMMAR!!! Hur lyckas dem med det? Det var tydligen något elfel.. Men men, dem tog igen lite tid så jag var på centralen halv tolv och som tur var väntade mami på märsta station!!
Så vi åkte hem och åt lunch på Blå, blev nån fisk med örtcréme, och kollade i affärer och så tog vi en mysig fika på RC choclate.. Där har dem världens goaste varm choklad!! Och så slank det ner en lite macarone med smak av skogsbär.. Mumma !! Så nu är jag i alla fall glad, har saknat mami såå mycket och det var mega awesome att träffa henne idag!!
Sen blev det lite plugg och middag med Fredrik, Carro och Mami!! Fiskbullar med ris och sallad, mums!!
Carro har precis gått och lagt sig, ska väl också göra det snart! Ska upp tidigt imorgon och plugga. Sen ska jag äta lunch med Lovisa :)
Hare bäst!!
peace out Jessica

Kommentarer
Postat av: Madde

fan va gött, vi ska baka egna macarons när vi flyttar, och bli bäst på det!

2010-11-24 @ 19:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback