Mot Madde!

Åhh, vad det är mysigt hemma hos Madde!
Vaknade för ett tag sen, ska ringa Madde och säga att jag är vaken :P Vi ska ju såklart plugga idag också!! Och träna idag.. Känns som det blir väldigt enformigt, min vardag :p Men nästa vecka åker jag till Sthlm och ska träffa Mami för första gången sen jag flyttade hit :) Det ska bli jättekul, jag saknar verkligen henne och alla andra såklart.. Men dem var ju på Gotland när jag var nere förra gången så jag hann ju aldrig träffa dem!! Så det ska verkligen bli awesome att träffa henne!!!
Det känns som om alla flyttar från Sverige, Fiia är ju i Tyskland och Malin i USA (här är hennes blogg http://hellonewyork.blogg.se/, kolla in) och Veronica tänker kanske flytta till London... Arrggh och jag har flytta till Ume.. haha Snacka om kontraster, men jag ska kanske plugga utomlands ett år och då jä**ar ska jag åka till en exotisk plats så alla blir avundsjuka.. Mohahaha!!
Nää nu ska jag ringa Madde!!
Over and out Jessica

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! :) Jag visste inte att veronica hade planer på att flytta dig? Eller inte seriösa iaf :P PUSS

2010-11-17 @ 02:09:40
URL: http://hellonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback