How I met your..öhhöhh.. don't remember

Mitt rum är städat :o shit, idag har det verkligen varit en städ dag och hela lägenheten skiner :) och mitt rum är sååå fint!!
Idag gjorde jag min megagoda gorgonzola kyckling :) Det är busenkelt:
2 st kyckling filéer
3 dl matlagningsgrädde (Ska bli lite såsigt)
1/2 gorgonzola/mascarpone ost
1 gul lök
Kryddor, typ peppar, salt, chilliflarn och annat man tycker passa till kyckling
Så börjar man att steka löken och sen har man i kycklingen och alla kryddor utom saltet. Sen när kycklingen har fått färg (men den behöver inte vara genomstekt) så häller du på såsen och smular i osten och så får det puttra i typ 5 min! Perfekta tillbehör är ris och fetaostsallad och om man vill vara nyttigare kör på vildris eller bara broccoli!! Mumma :)
Men nu ska jag faktiskt plugga lite och kolla på how I met your mother ... Mega awesomness!!
Sov så sött
Peace out Jessica :)
Härlig bild från i Somras, typ Åre

Kommentarer
Postat av: Madz

"annat man tycker passar.." som chicken steak krydda ;) :D <3

2010-11-22 @ 01:38:52
URL: http://madeleinemarialundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback