Första Advent!!!

Åhh, idag har det varit en mysdag!!
Jag mår mycket bättre idag... har till och med ätit lite maat idag :)
Och så har jag och Johan julpyntat lite.. så nu är det julfint i lägenheten.. fast vi hade ju inget så vi åkte och köpte allt på rusta.. måste dit igen och köpa lite tomtar :)
Så nu sitter jag framför tvn och dricker avslagen julmust och pepparkakor.. Jag har dessutom (nästan) gjort färdigt min läxa :p Vi skulle kostberäkna en hel dag i våra liv.. har lite kvar att skriva men det kirrar jag sen :P
Det är sååå mysigt med :) man blir så glad och barn på nytt, typ!!!
Nu ska jag ringa systeryster och höra hur hennes helg har varit!!
Love and stuff Jessica
Vår julgran!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vilken söt julgran! :) <3 Vi ska börja med våran pyntning i veckan :D Jippi!

2010-11-29 @ 03:47:09
URL: http://hellonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback