:)

Gomorgon på er!!
Jag vet att kl är snart halv ett, men jag kunde inte sova i natt så jag vaknade sent idag!! Fast jag har redan hunnit fixa i köket och börjat tvätta :D Så det känns som om det kommer bli en produktiv dag, ska tvätta ännu mer, städa lägenheten, PLUGGA, handla och sist men inte minst träna!! Snacka om vuxenpoäng till mig :)
Snackade med Madde igår och hon har tydligen anmält sig till halv åtta hos mig :o haha hoppas hon kommer med, isf kommer hon lätt vinna!! Vi tänkte prova att göra laxterrin i helgen, så kan ju hon bjuda på den.. När hon har tränat lite :P Sen vill hon också att vi ska göra en skitsvår chokladtårta, mama mia vad vi kommer att baka och laga mat när vi flyttar ihop :) Längtar sååå mycket!!
Vi hörs senare idag, måste plugga :P
Ps. kom på att snart ska vi fixa bloggdesignen, så den ser lite roligare ut :D
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback