Big bang!!

åhh, har precis ätit min första riktiga måltid sen i torsdags.. har matkoma som en galning :P
Det blev chilli con carne med vitlöksbröd mummma!!!
har varit i skolan idag och lämnade in en rapport och möte halva klassen, 20 min innan den skulle vara inlämnad :p varför ska man alltid lämna in saker i sista minut, varför har man (jag) ingen framförhållning??
En sak har Jessica kommit fram till när hon var sjuk, är guud vad lat hon är!!! Jag måste sluta med det :P Får se hur det går...
Senare ikväll ska jag träffade Madde och Johanna.. ska hem till Madsen och ha myskväll.. och planera inför flytten  och dricka massa glöggte :D
Längtar så mycket tills jag flyttar, det kommer bli wonderbart!!
men nu måste jag packa, ska sova hos Madde och så ska jag träna imorgon :)
Love Jessica
En bild på mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback