Superduper helg!!!

Börjar på att bli dålig på att uppdatera.. inte bra asså!!
Hela helgen har varit mega bra!! Har varit hos Johanna hela tiden, Madde var självklart med :), så i fredags blev det fest med lite regementes pojkar... Hade skittrevligt och igår så mådde vi alla lite dåligt.. tror jag håller på att bli sjuk :( så vi va bara hemma!! Skulle egentligen dragit på julmys med Cibus, men kändes oss helt nere.. Så det var lite tråkigt!
Men nu har jag iaf sett båda Sex and the city filmerna!! Känner mig lite stolt...
Och idag så har jag pluggat.. blir mer och sen ska jag börja packa mina flyttkartonger, vi flyttar ju snart :D
Längtar grymt mycket!! Och papi ska hjälpa mig att flytta.. behöver verkligen hjälp!! haha :p
I veckan är det bajs mycket i skolan och så blir det mycket träning också!!
Men men tillbaka till böckerna!!
Peace out Jessica
Kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback