Solen skiner idag :)

Måste gå ut på en långpromenad känner jag och få i mig lite D-vitamin!!
Idag är jag ledig från skolan så jag tänkte passa på att plugga såklart men också börja packa ner ännu mer saker... känns så konstigt att redan flytta till ett annat ställe, på typ 5 år har jag flyttat 5 gånger inne på min 6:e gång nu.. det kanske inte låter mkt.. Men innan dess så hade jag bara bott på Linnesväg i hela mitt liv.. i 15 år :o Så det känns mkt!!
Juste igår fick jag julklappar av Malin, hon hade skickat brev ända ifrån Amerika :) Så gullit av henne och jag fick ett armband från Marc Jacobs, en penna som ser ut som ett läppstift (också där ifrån) och sen fick jag en ring där det står sever me, saverbote vilket betyder Save me and I will save you!! Jättfint Malin!! Jag älskar det!! :)
Men nu iväg mot plugget!! :p
Pussar och kärlek Jessica

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh :D Så glad du gillade julklapparna! <3

2010-12-14 @ 20:04:08
URL: http://hellonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback