Mycket plugg den här veckan!!!

Har så mkt att göra, att jag knappt hinner blogga :p
Igår blev det spinning och skola.. Jag har kommit fram till att vissa spinning instruktörer tror att dem håller ett yoga pass lr nåt liknande.. jätte irriterande.. Man vill ju puscha och bara köra 110 % istället för att andas lugnt och tänka på sig själv inne i sin lilla bubbla.. haha kanske ska bli intrsruktör och ta över allt :p
Sen iaf kom Madsen förbi och vi åt goast laxen, som Johan hade fixat mumma!! och så åkte vi och handlade och fixade en skoluppgift, vi skulle kolla på olika varors innehållsförteckning.. Måste ha sett helt konstiga ut :p
Idag har jag bara chillat och jobbat och pluggat.. haha inte så mkt chill när jag tänker efter!!
Juste, alla mina nr har försvunnit!! Så skriv en liten kommentar så får jag ert nr :)
Love and stuff!!! Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback